Videocuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkür ediyorum hocam bakalım aradim
Gün içinde dönüş yapacağiz dediler hadi hayırlısı olsun

aynen hocam biizm hem kurumsal hem de bireyseli kapadılar.

hesabınızdaki parayı da iban vs. iletin mailden oraya atarız dediler.

doğrulama içinde bazı şeyler istiyorlar kimlik fotokopi selfie gibi basit 24 saatte sanırım geçmişti para da yaptıkları çok saçma doğru düzgün bir açıklama yapmadan salak salak iş yapıyorlar.