En iyimser tahminle sedan model 1.5m - 2m TL arası
Diğeri ise 2-2.5m TL arası olur.
Tesla ile direk rekabet edemeyeceği için ondan bir tık altta olacaktır. Ona göre hesaplayın işte. Tabi bugünkü rakam tahmini bu .

Sonuç olarak bakarsak bu araçları fakirin alması mesele değil. Zenginlerin bile alması fakirin işine yarayacak çünkü , zengin adam yurtdışına 2-3m TL para 3 araç alırken 1 tanesini togg olarak alsa dahi bu para yurt içinde kalacak. Dövizin dışa gitmesini engelleyecek.
Ülkedeki istihdama katkısı olacak.

Kısaca bu araç zenginlere dahi hitap etse sonuna kadar gidilmesi gerekiyor. Elektrikli araç trendi tüm dünyaya tam yayılmadan bu piyasada iyi kötü bir yer edinmek lazım.