Merhaba kendi matematik kaynak kitabımı yazıyorum fakat kolay ve düzgün yazabileceğim, aynı zamanda baskı aşamasında başka bir yere aktarırken sorun yaşamayacağım bir program arayışındayım.
Wordde şuan yazıyorum fakat wordde çok düzgün ve düzenli olduğunu düşünmüyorum. Aynı zamanda devamlı yazılar kayıyor.
Önerileriniz nedir?
Her türlü önerilerinize açığım.
Profesyonel anlamda birşeyler yapmak istiyorsanız indesign+mathtype (kısmen de illustrator) kullanabilirsiniz. Word ile yazılanlarda dizgi açısından problemler çıkabiliyor.