Merhaba,
Öncelikle esyali ev kiralamaya karar verdim, 1 yıllık sözleşme yapılacak, eşyalar için ayrıca senet istiyorlar 10k, buraya kadar sorun yok, eşyalarını güvene almak istiyor, fakat daha sonra başım ağrımaması için(vermiyorum, erken tahliyede bunu öde v.b) sorunlar için ne yazdirmam gerekiyor.
Konuyla alakalı yardımınıza ihtiyacım var, şimdiden teşekkürler