Merhabalar,
Arkadaşlar Batum' a gitmeyi düşünüyorum. Daha önce Batum'a hiç gitmedim ancak iphone 14 pro max 256 almak için gitmeyi düşünüyorum. Benimle gelmeyi planlayan var mı ,gerekli detayları görüşürüz . Açıkçası 2/3 ay sonra Çin Shenzen ' e gideceğim oradan da alabilirim ama fiyat farkı nedir ne kadar olur bu yüzden kararsızım . Mantıklı olursa batum dan almak istiyorum ,yoksa çinden alırım.
Not:2 kişi hazırız , 2 kişi daha bulursak arabayla gidelim
0850 303 79 53 Whatsapp dan yazın
Whatsapp grup kurdum gidip almak isteyenler için plan yapıyoruz , gelebilirsiniz . ( ya da kayıt isteyen kişiler için giriş çıkış yapabilirsiniz
Fiyat nedir pm atar mısın