Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ücretli diye biliyorum hocam
Ücretsiz olanı da var hocam. 1 yıl oldu olacak müşterim sorunsuz kullanıyor. Hatta BrkCn hocam kurulumunu yapmıştı.