Herkese merhaba. Uzun zamandır telefon bakıyorum.

OnePlus 9 Pro alma niyetindeyim ama TR de sıfır yurt dışı ürün bulmak çok zor. O nedenle kapalı kutu bulabileceğim Nothing Phone 1 radarıma girdi. Fakat sarı site ve kırmızı sitede 1 günlük 1 aylık telefon satanları da görünce acaba üründe kronik bir sorun mu var diye düşünmeye başladım.

Bu telefonu kullanan varmı? Varsa yorum yapar mısınız bu cihaz alınır mı?

Ya da 10K ya kadar bir telefon alacak olsanız ne alırsınız ?