Selamlar, iyi akşamlar. 1-1,5 ay içersinde yeni sistem toplayacağım.

Fakat 240 ile 280 hz arasında çok kararsız kaldım. Bulunduğum kulüpte 280 hz pc ler var, linkini aşağıya bırakacağım.
Bunlardan memnunum açıkçası ( bende 144 vardı )

Fakat 240 pek kullanmadım bu zamana kadar, yani arasındaki farkı pek bilmiyorum.
Prof. olarak devam edeceğim için masraftan da kaçınmayacağım. Fakat aşırı farkı varmı vs. veyahut nasıl bir monitör önerirsiniz bunları öğrenmek istiyorum.

Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.,

Kulüpte kullandığımız 280hz : https://www.sinerji.gen.tr/asus-27-t...AaAgZ7EALw_wcB