Hocam 5 para etmez bir özellik ya üstte arkadaşın dediği gibi öyle konularda lazım olur ama öbür türlü çevrimdışı olunca sende kimseyi goremiyon çevrimiçi mi değil mi ne zaman girmiş vs kapalı oluyor ben gizli gizli izleyebiliyoruz zannettim
Öyle olursa herkes gizli glzli takılır yine özellik bu olaya dönüşürdü