evet tam olarak bahsettiğim bu
ben yeni keşfettim kimse bana söylemedi valla 2-3 haftadır varmış dediğin gibi üstat
Hocam 5 para etmez bir özellik ya üstte arkadaşın dediği gibi öyle konularda lazım olur ama öbür türlü çevrimdışı olunca sende kimseyi goremiyon çevrimiçi mi değil mi ne zaman girmiş vs kapalı oluyor ben gizli gizli izleyebiliyoruz zannettim