4 domain kayıt etmiştim, biri satıldı ama bence de çok talep görmüyor.
Talep yoksa degersizdir ama biz bazı arkadaşlara göre kahvehane muhabbeti yapıyoruz 😁😁
Adam 20 TL'ye satamiyor 1 tane yorum gelmemiş 20 TL ama hiç mantıklı açıklamamız yokmuş metunic ajanlarımidir nedir (!) 😁😁😁