Erc_Orc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 domain kayıt etmiştim, biri satıldı ama bence de çok talep görmüyor.

Talep yoksa degersizdir ama biz bazı arkadaşlara göre kahvehane muhabbeti yapıyoruz 😁😁

Adam 20 TL'ye satamiyor 1 tane yorum gelmemiş 20 TL ama hiç mantıklı açıklamamız yokmuş metunic ajanlarımidir nedir (!) 😁😁😁