Bir fikriniz var ama fikrinizi anlatan en ufak bir bilgi yok.

Neden .com.tr alanlar pişman?

Arama motorlarında indexlenme problemi mi yaşıyorlar?

Belgelerle ilgili sıkıntı mı çekiyorlar?

Fiyatları yüksek ve herkes satarım para kazanırım derdiyle aldı da satamadı hepsi ellerinde mi patladı...

Ne için pişmanlık yahu.

Hakikaten kahvehane muhabbeti gibi muhabbet çevriliyor forumda.