Ben 3 tane 3 yıllık aldım mesela. Satacak mıyım hayır, jenerik mi değil

ama o domainler hoşuma gittiği için, aklımda kalacağına panelde kalsın boş boş diyerek aldım. Bir kısmı da bence benim gibi. .com veya .net olarak alamayacaklar isimleri alma hevesiyle aldı.
Bu hikaye de metunic vurdu voleyi 😁