Ben 3 tane 3 yıllık aldım mesela. Satacak mıyım hayır, jenerik mi değil

ama o domainler hoşuma gittiği için, aklımda kalacağına panelde kalsın boş boş diyerek aldım. Bir kısmı da bence benim gibi. .com veya .net olarak alamayacaklar isimleri alma hevesiyle aldı.