Baran_Knt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben hiç almadım. Gerçekten iyi domianler alıp kâr edenler var. Fakat çoğunluk sürü psikolojisi yaşadı bence

Valla bende açıldığı gün herkes alıyor diye almıştım yoksa hiç bir alakam yok 😁😁