facede bir satıcı var hatta yurt dışı ürünler de satıyor k.kartına 9 taksit + %10,5(bundan emin değilim kendisine sormak gerek) vade farkı ile satış yapıyor. ulaşmak istersen pm gönderirsen profilini gönderrirm (not: hiç alış verişim olmadı sadece gönderilerini gördüğümden soruna cevap olarak yazdım)