Bizim bir arkadaş var, Trendyol influencer ın tadı kalmadığını söylüyordu. Eskisi kadar kazandırmıyormuş. Bende bir müşteri olarak memnun değilim Trendyoldan. Son dönemlerde çok saçmaladılar. Hepsiburada ve özellikle Amazon'a çok kaydım.
Bunları söyleme sebebim şu; bence siz Hepsiburada'ya da başvurun. Şahsen Trendyoldan alışveriş yapmamaya özen gösteriyorum ben artık.