üniversitelerde uzaktan eğitim birimleri mecbur olmalı. ünv okumak için şehir değiştirmek ve maddi külfet altında ezim ezilmek bence mantıksız.
kişi yerleştiği bölümle alakalı yaşadığı şehirde uzaktan eğitim alıp, aldığı eğitimle ilgili yerlerde de staj imkanı ile çalışma hayatına ısındırılabilir.