eğer kural değişmediyse amrikaya yerleşmeyecekseniz her sene en az 2 defa girdi çıktı yapmanız gerekiyor.cebinizde her sene o kadar para olacak mı.onu hesaplayın.bir hayalle başvuruyorsunuz ama paranız yoksa hayal kırıklığı yaşamayın.