yanlışım varsa düzeltin lütfen,domain transferi için şuanki firmadan transfer kodu alması gerekmeyecekmi?ben sadece 1-2 firma ile çalıştım/domain transfer ettim ve hepsindede eski firmadan transfer kodu istedim.bu adamlar mesajlara bakmıyor,müşteri ile ilgilenmiyorsa transfer kodunuda almak pek kolay olmayacaktır...transfer kodu olayı her firmada yoksa,onu bilemiycem tabi