Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben her gün 5:30 da kalkıyorum aksam 10-11 gibi yatıp belli bir düzene girdin mi zor olmuyor. bazen aksam 7-8 dedin mi yatıyorum 2 defa alarm kurun kalkarsınız.
Bir süre alışmam gerekir hocam çünkü full gece aktiftim bu zamana kadar

Elma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çalışma saatlerin kaçla kaç arası ? ben dün sabah 5 te gidip bu gece 3 te çikacağin şeklinde anladım doğru mu ?
Yok hocam öyle değil sabah 8de mesai başlıyor 15.00 olduğunda bitiyor cuma cumartesi pazarda 8.00-16.00 arası 3 vardiya oluyor