tlga_kurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3te çıkıyorum hocam yarında 7de orada olacağım yine 3te çıkış yapacağım bakalım şuanlık biraz daha enerjim var
çalışma saatlerin kaçla kaç arası ? ben dün sabah 5 te gidip bu gece 3 te çikacağin şeklinde anladım doğru mu ?