Elma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ölmüşsündür bugün yorgunluktan ve uykusuzluktan
3te çıkıyorum hocam yarında 7de orada olacağım yine 3te çıkış yapacağım bakalım şuanlık biraz daha enerjim var