litalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çoğu itiraz ile işi yok bot üretiyor tak tak 1 gün olsa da umrun da olmuyor. Google bu insanlarda alıştı artık. : )
Bot kullanmayan bir ben kaldım r10 da herhalde