Zekeriyafaik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düzelir inşallah ama tekrar itiraz atmak gerekebilir gibi geliyor bana

Forumda kimsede ses çıkarmıyorki itiraz süresi uzadı diye
çoğu itiraz ile işi yok bot üretiyor tak tak 1 gün olsa da umrun da olmuyor. Google bu insanlarda alıştı artık. : )