Volser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fiyatlarının daha fazla artıcagını düşündügüm için aldım 3 aya evlenicem ozaman kullanılacak :d ama 2 katı fiyatı olan xaomi ile aynı ebat ve özellikte gibi

https://www.hepsiburada.com/kiwi-kaf...product-detail
Hanım bunu attı ama daha ucuzu varmıdır ki. 😀