Ucak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet siteden Microsoft hesabı ile giriş yapman yeterli zaten microsoft mojang hesaplarını migrate yapmayanların girişlerini engelledi sadece microsoft ile giriş yapabilirsin
Teşekkürler, şimdi anladım.