Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet bağış bölümün gördüm şimdi ama benim tüm birikimler tek banka kartında kalkıp da buraya bilgilerini giresim pek gelmedi açıkcası
O zaman 2.ye de sizden bir hediye bekliyoruz artık