Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adamlar bağış istiyor onların hakkı hocam
evet bağış bölümün gördüm şimdi ama benim tüm birikimler tek banka kartında kalkıp da buraya bilgilerini giresim pek gelmedi açıkcası