Sizi de kayıt ettim.
Çekiliş için kontenjan azalıyor.
Çok uzun sürerse 20 yi doldurmadan da karar verip çalışmayı başlatabilirim 15 kasım civarında

VORTBAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dahil olmak isterim. Teşekkürler ederim.