Byhalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben olsam muhit nasıl bilmiyorum ama böyle organikliği vurgulayan lüks bir mekan açardım ve zenginlere hitap ederdim ve piyasadan daha pahalıya satardım.
Bu ülkede bu tip ürünler pahalı ve asortik gözükünce daha iyi tutuyor.
Bence mıhit gayet iyi. Sanayiye hizmet eden dükkanların bulunduğu işler bir yer.

Lüks mühitlerde de kiralar uçuk. Kiraya çalışmak gibi olacak