Ben olsam muhit nasıl bilmiyorum ama böyle organikliği vurgulayan lüks bir mekan açardım ve zenginlere hitap ederdim ve piyasadan daha pahalıya satardım.
Bu ülkede bu tip ürünler pahalı ve asortik gözükünce daha iyi tutuyor.