Merhaba.
Çalışmayı düşündüğünüz kategori herkesin ihtiyacı olan ürünler içermekte. İyi ürün sunar, müşteri tutundurma konusunda güzel esnaflık yaparsanız elbette tutar. İyi peynir ve tereyağı satıp hoşsohbet bir esnaftan herkes her daim alım yapmak ister diye düşünüyorum.
İşletmenizi KOSGEB aracılığı ile kurup kuruluş desteği almanızı önerir, işlerinizde başarılar dilerim.
Selamlar.
İçimdeki ticarete atılma azmini görseniz gerçekten şaşırısunız.
Elimde 150 bin tl para var. Hızlıca en başta elimdeki ürünleri satmak istiyorum bakalım dükkan dönecek mi diye.
KOSGEB hala destek veriyor mu acaba?