Prm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şarküteri işi tutar hocam yapılabilir herkes doğal ürüne yöneliyor şu sıralar sende direk üretici olduğun için az maliyetle iyi satışlar yapabilirsin
Ben tam olarak üretici değilim ama o bölgeden gidip alacağım. Sonraki sene kendin yapabilirim ama. Ezine peyniri yerinden alınacak herkesin harcı değil tabi yapbilmek