Kullandığınız için belki iade almayabilirler ama şansınızı deneyin. Yasal olarak iade hakkınız vardı sanırım net öğrenmek gerekir. Şu sigorta olayının kimseye faydası yok, zorla müşterilere kitliyorlar. Yapmayın, yaptırmayın.