Merhaba arkadaşlar, ads reklamların da bir kaç sorun yaşıyorum

Bazı hesaplar 10-15 TL harcayıp askıya alınıyor bazı hesaplar ise 150 TL harcayıp kapanıyor.
Sorun ne olabilir ? Proxy mi cloaker mı? Yardımcı olabilecek bilgisi olan biri var mı?