Konu
R10 Koleksiyon Yapıyor Mu?
31-10-2022, 23:29:56
#14
ilyasutkum
Wertomy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam 3000 tl fiyat aldım dolap için. Dolap işinden vazgeçtim.
arabalara devam.
Dolabı değil araba koleksiyonu için diyordu hocam 😂 ayrıca evet dolap yaptırmak çok pahalı en iyisi aliexpressten getirmek 😂