Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 3000 tl fiyat aldım dolap için. Dolap işinden vazgeçtim. arabalara devam.
Dolabı değil araba koleksiyonu için diyordu hocam 😂 ayrıca evet dolap yaptırmak çok pahalı en iyisi aliexpressten getirmek 😂