SimdiHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anteni çıkarıp az tv izlemedim mahallede ilk ben almıştım gençtik ozamanlar
bende ya star tv yada kanald çekerdi. diğer kanallar şşş sesi çıkarırdı böyle gri ekran gibi ekran verirdi...en sevdiğim özellik sesdi zaten onun icin alıyorduk evdeki tvleri falan 5-6 ya katları bi açtınmı çook uzağa kadar yayılırdı valla ses yükseltme şifresiyle zaten hoporlor fazla dayanmazdı ama yine çok çıkardı patlamasına ragmen