Kullandığım firmaya güveniyorum. Düzenli yedek alıyorlar. Bazen aklıma gelirse yedeği indiriyorum ben de. Onun haricinde saldırı korumasını da firmaya bırakıyorum. Şuana kadar bir sorun yaşamadım.
Başka bir firmadayken cloduflare kullanmıştım. Ona da bakabilirsiniz
Firmayi da yazsaniz süper olur hocam