Ben bu konuyu açmamda ki sebep, bir firmaya başvurdum eleman ilanı için ve kabul gördüm ön görüşme yapacağım çarşamba akşamı. Bu cevabınıza istinaden hukuki taraflar benden bağımsız benim iş başvurusunda ki içerik, site yönetimi, internetten satış olacak. maaş+prim olarak bana telefonda söylendi. Bana bir riski var mıdır bu işlemin sizce?
Yapılan iş hukuki. Sen işin e-pazarlama tarafı ile uğraşacaksın. Senin çalıştığın şirket ile ilgili aldığın bir risk yok. İş sözleşmesi yapacaklardır seninle bu sözleşmeyi iyi oku imzalamadan. Ama adamlar para aldıkları malları teslim ettikleri sürece ve senin şirkette herhangi bir imza yetkin olmadığı sürece bir sorumluluğun da olmaz.