rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senetle okadar güzel alınıyor ki tadını bir tek yaşayan insanlar bilir

avukat masrafı, icra bedeli v.s v.s
Yani şöyle ki örnek adamın hiç bir şeyi yok üstüne kayıtlı icra da gelse alacak bir şey yok. O zaman nasıl oluyor?