Ödemiyorum, pandemide kendimi alıştırdım, 0 numara kesiyorum oh kafam rahat

Yıllar sonra geçen hafta gittim. 70 ₺ ödedim, sadece saçı kendi yaptığım gibi sıfır numara kesti içim acıdı o 70 liraya