Bence yoğun çalışma sürecinden sonra vücudun daha fazla devam edememesi anlamına geliyor ve sen ne kadar istemesen de vücudun uyumak ve dinlenmek istiyor. 5-10 gün dinlendikten sonra düzelebiliyorsun.

Aksine gittikçe daha fazla ağrılar ve hastalanmalar meydana gelebiliyor. En iyisi birkaç gün dinlenmek derim.