Zor anlarında hüzünlü anlarında yada kimselerin olmadığı anlarda hep benimle beraberler. Amma velakin hayatlarında en ufak bir değişiklik olsun en ufak bir mutluluk olsun yada yeni insanlarla tanışsınlar hemen silmeye kalkarlar. Ama korkularından tamamende silemezler istemem yan cebime koy yaparlar sizi. Seneye de giyinirim mantığı ile. Sizde böyle insanlardan tiksiniyor musunuz ? Hani kurtlar vadisinde bir karakter vardı adı muroydu hep nahlet olsun içimdeki insan sevginisine derdi aynen de öyle insanlara merhamet etmesek sevmesek yapayalnız bir insan oluruz. Hep idare eden taraf bizleriz hep alttan alan taraf bizler ve kırılan taraf yine bizler... Vesselam