Bende diyorum sizi nereden hatırlıyorum konu üzerine konu denk gelince anımsadım 😄
Bir konu açmıştınız yarın kredi kartımın ödemesi var 48₺ eksideyim yarın ödeyince göndereceğim diye bende size göndermiştim önemi yok gönderirsiniz diye konuşmalara bakınca gördüm 😄 Şimdi bu konudaki mesajı görünce dediğiniz gibi ekonomi insanı kötü yapıyor. Üstünden kaç zaman geçmiş şimdi hatırladım. Birinin size borcu olduğunu hatırlatması gerekmez sormadan geri dönmek en büyük nezakettir. Bu arada o ücrette gram değilim ama varsa elinizde bir sma lı çocuğa gönderin o ücreti o zaman benden size helaldir
telefonum depolama alanından dolayı sifırladım o yüzden ulaşamadim dediğinizi yapacağım teşekkürler