arkadaşlar merhaba
ryzen5 3600x işlemci msi b450 pro-m2 anakart mevcut
mevcut ekran kartım rx 580 armor oc
ekran kartını yükselteceğim ikisi arasında kaldım
6700xt alsam darboğaz yapar mı yada yükseltmeye gerek var mı
1080p kullanacağım