hakancevik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle haklı yorum. Yukarıda birisi reglemiş satarım diyor bir de
Bende hak verdim ve regledim domaini 😂
Ama arkadaşımızında eğlencesine söyledigini düşünüyorum yoksa yorum yapmadan kayit yapardı 😊