orlondo_123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Detaylı açıklayacağım hocam. Hem r10'dan hem Twitter den takipleşelim.
Twitterdan da sordum ama dönmediniz. Jasper mı kullandınız?