Hocam benim bildiğim 25 yaşına kadar öğrencilik harcı indiriminden yararlanabilirsin ve 25 yaşına 7 ay varsa 25 yaşına kadar alabilirsin pasaportu,sonra tekrar harç ödemen lazım.