Merhaba,

pasaport almak adına randevu başvurusunda bulundum, aktif olarak ATA AÖF öğrencisiyim ve 24 yaşındayım. ALO199' dan AÖF öğrencilerinin de harçtan muaf olduğuna dair teyit aldım fakat temsilci pasaport süresini belirlerken muhtemelen yaşımı da göz önünde bulundurarak hareket edeceğini söyledi memurun. 25 yaşımı doldurmama yaklaşık 7 ay var ve harç ödeyip ödememe konusunda kararsızım. Harç ödemeden başvuruda bulunursam 10 yıllık pasaport alabilir miyim sizce, benzer bir durum yaşayan veya bilgisi olan var mı?